30 Aralık 2013 Pazartesi

güzel gel..

     Aralık bittikçe bitiyor! Sevmedim 2013'ü ama "zamanın telaşlarda bu kadar çabuk" geçmesi canımı sıkıyor! Herşey amaçlı biliyorum ama durduğum yerden bakınca boşa koşturuyormuş gibi akrep ve yelkovan. Biri kaçırıyormuş gibi finish çizgisini ben kovaladıkça.

     Bugün süslenip püslenip 2014'ü güzel karşılarsam o da beni güzel karşılar belki...Belki bana sürprizler yapar? Bir nevi yalakalık peşinde miyim yoksa? "Sevgili 2014, o kadar tatlısın ki tatlım, bütün umudumu sana bağladım! Ne yapabiliriz?"

     Bazen yalnızlık o kadar çok ki; en büyük ortak payda.
     O kadar büyük ki gizlediği bir şey mi var arkasında, göremezsin...
     Neyi neden yaptığını bilemezsin...karar veremezsin...
     Yapma!

Güzel gel 2014...
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder