25 Ekim 2013 Cuma

Pencere Bakması

Memnun değilim ırmaklardan
Böyle olmaklardan
Bir güle bakıp da için için ne bileyim
Memnun değilim gece vakti yalnız kalmaklardan
Beni insana benzeten o renkli haplardan
Abuk sabuk hitaplardan
Okunması gereken kalın ama bomboş kitaplardan
Aramaklardan sormaklardan
Memnun değilim
Yani diyorum ki buralardan
Oralardan da memnun değilim
Bir içim acıdı bugün bakarken pencerelere
Hasret soldum soldum diyorum
Aşık oldum oldum 
Memnun değilim bu şehirlerden
Arkamdan sinsice akan bu nehirlerden
Bu kalabalık çarşılardan 
Herşeye karşılardan
Kötü masalları yani ne bileyim
Keşke demekler o pencereye bakıp da
Bunları bunları okudum okudum
Aşık oldum oldum
Memnun değilim Fatma'lardan
Her duygunun içine binlerce düşünce katmalardan
Tereciye tere satmalardan
Hal bu ki şu pencerelerden dışarı bakıp...

ne bileyim...

Yine bir Can Bonomo bombası..seviyorum bu adamı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder