2 Mart 2012 Cuma

Kendi Kendine Konuşmaktır Aşk


 Cezmi Ersöz'ün yazdığı, Kürşat Açıkalının oynadığı bir oyun.Cezmi Ersöz deyince arkadaşım, bu kadar ağır olabileceğini tahmin etmiştim zaten ama yine de izlemeliyim diye düşündüm."Hem iyiyim ki ben, izlerim" diye de telkin ettim kendimi ama çok da öyle olmadı.Boğazıma takıldı yine bi düğüm, oyun bitene kadar ağlamamak için zor tuttum kendimi.Özü, "çok kadın hiç kadındır" olan ve bence bütün erkeklerin izlemesi gereken bir oyun.14 Şubat'ta, bir erkeğin kendisiyle ve geçmişiyle yüzleşmesi anlatılıyor.

    
 Oyun bir saat sürüyor ve bir saat boyunca Kürşat Açıkalın var sadece sahne de.Müthiş bi oyunculuğu var.Hiç sıkmıyor.Modern dans figürleri eklenmiş bir çok yere ve Kürşat Açıkalın gerçekten beklediğimden çok yakışmış role.İmkanı olan ve psikolojisi sağlam olan herkese tavsiye ederim :) doğrusu benim için henüz ağır bir oyunmuş..

2 yorum:

  1. Kitap gerçekten çok etkilemişti.herkesin içinden bir şeyler bulacağına inanıyorum oyunu en kısa zamanda izleyeceğim.paylaşım için teşekkürler..umarım ağır gelmez banada..

    YanıtlaSil
  2. rica ederim, umarım siz de beğenirsiniz..

    YanıtlaSil